Uni64 Wladca Pierscieni

Forum poswięcone W.p


#1 2009-02-13 14:24:44

Siekiera

Administrator

12319506
Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 12
Punktów :   

PORADNIK

Mała Pomoc dla nowych Graczy...

Co to Acs...

ACS - Raporty Wojenne

Bez znaczenia czy jest to łączony atak czy łączona obrona: Jeśli dojdzie do walki, każdy uwikłany w bitwę musi walczyć i otrzymać raport wojenny.


Dla obrońców: Główny obrońca (właściciel planety) widnieje zawsze po lewej, pozostali obrońcy występują kolejno wg czasu dotarcia na planetę

Dla atakujących jest tak samo, po lewej jest flota tego kto rozpoczyna atak grupowy, dalej jego partnerzy.

Statki podczas całej walki należą do ich właścicieli i korzystają z ich technologii.

System walki działa jak normaly RW, flota po lewej strzela pierwsza i pozostali wg swojej kolejności
Bitwy nadal trwają tylko 6 rund i cele są wybierane losowo. Więc ten kto ma największą ilość statków zapewne będzie miał największe straty

Łączony atak nadal może tylko zabrać max. 50% surowców z planety, które są dzielone pomiędzy atakujących. Ten kto ma większą pojemność transportową bierze więcej.

INFO: Atak łączony liczy się dla każdego atakującego jak normalny atak w sensie reguły bashingu.


The Alliance Depot (Depozyt Sojuszniczy)

Depozyt sojuszniczy pozwala na dostarczanie zaprzyjaźnionym flotom deuteru, dzięki temu nie muszą one zabierać go ze sobą. Depozyt może wystrzeliwać rakiety które przenoszą 10k deuteru na poziom hangaru flocie znajdującej się na orbicie

Budynek ten NIE JEST potrzebny do stacjonowania floty.
Dzięki temu możesz przedłużać jej czas stacjonowania. Normalnie maksymalny czas przetrzymywania floty na orbicie to 36 godzin. Za każdym razem gdy wystrzelisz rakietę z paliwem, czas postoju zostaje wydłużony o okres w jakim flota zużyła by ten deuter.

Im większy jest Depozyt (jego poziom), tym większą flotę może utrzymać na orbicie.

Grupowy Atak:

Kiedy wysyłasz flotę z misją atakuj pojawia się nowa opcja zaproszenia innych graczy do grupy. Podajesz login i gracz docelowy otrzymuje zaproszenie. Pozwala to także na dodanie samego siebie w celu połączenia flot z różnych kolonii.

Nie musisz być w tym samym sojuszu, aby dostać zaproszenie.

Zaproszeni gracze otrzymują Prywatną wiadomość, oraz możliwość dołączenia do grupowego ataku z menu Flot. Zapraszany może wybierać do której grupy chce dołączyć.

Maksymalnie 5 graczy może połączyć swoje floty i każdy gracz może dodać tyle flot ile chce, ale grupa nie może składać się z więcej niż 16 flot w sumie.


Dodatkowo: Prędkość grupy nie może zostać obniżona więcej niż 30% przez nowe statki. Jeśli nowe statki są wolniejsze , opcja ataku grupowego będzie niedostępna!


Przykład: Flota potrzebuje 2 godzin (120 minut) na dotarcie do planety. 10 minut później po starcie kolejna flota dołącza do ataku, która potrzebuje 130 minut na dotarcie do planety. taka sytuacja jest możliwa, ponieważ nowa flota spowalnia grupę, ale tylko o 20 minut (16%). Inna flota, która potrzebowałaby 160 minut na dotarcie do planety nie może dołączyć do ataku.

Koszt przelotu floty wynosi tyle samo co normalny atak.

Grupa leci z prędkością jej najwolniejszego statku, jeśli do grupy dołącza wolniejszy statek, cała grupa zwalnia.

Kiedy flota opuszcza grupę, cały czas leci, nawet gdy założyciel grupy zrezygnuje z ataku.

Po walce każda flota, która przetrwała atak wraca na planetę, z której wystartowała.


Grupowa Obrona:

Oznacza, że można stacjonować flotę na orbicie planety innego gracza (wymagany rozkaz "Zatrzymaj")
Możesz stacjonować flotę tylko u gracza z twojego sojuszu lub u gracza z twojej buddylisty.
Nie możesz stacjonować floty u gracza z włączonym urlopem.

Aby wysłać flotę na orbitę u innego gracza musisz wybrać rozkaz "Zatrzymaj" i ustawić czas stacjonowania floty na orbicie. Im dłużej stacjonuje flota, tym więcej będzie potrzeba deuteru. Deuter jest automatycznie przesyłany twojej flocie. Pamiętaj, że potrzebujesz sporej ilości miejsca na transport dodatkowego deuteru Augenzwinkern

Koszty postoju

Mały transportowiec 5 deuter/godzinę
Duży transportowiec 5 deuter/godzinę
Mały myśliwiec 2 deuter/godzinę
Duży myśliwiec 7 deuter/godzinę
Krążownik 30 deuter/godzinę
Statek wojenny 50 deuter/godzinę

Statek kolonizacyjny 100 deuter/godzinę
Recykler 30 deuter/godzinę
Sonda 1/10 deuter/godzinę
Bombowiec 100 deuter/godzinę
Niszczyciel 100 deuter/godzinę
Gwiazda śmierci 1/10 deuter/godzinę

INFO: Jeśli odwołasz flotę, tracisz cały deuter.

Maksymalnie 5 grazcy może przetrzymywać swoje floty na planecie innego gracza.

Jeśli planeta zostaje zaatakowana, tylko właściciel planety widzi informację o zbliżającej się wrogiej flocie w podglądzie.

Offline

 

#2 2009-02-13 14:51:21

Siekiera

Administrator

12319506
Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 12
Punktów :   

Re: PORADNIK

SKRÓTY
Czyli jak, zrozumieć fana OGame - Słownik

1. Większość graczy posługuje się skrótami, które nie zawsze potrafię rozszyfrować. Co oznaczają poszczególne skróty?
Skróty dla statków:

o LM - Lekki myśliwiec
o CM - Ciężki myśliwiec
o MT - Mały transporter
o DT - Duży transporter
o Kr, Cr, Cru - Krążownik
o OW, BS - Okręt wojenny (dawniej SW - Statek wojenny)
o Kolonizator - Statek Kolonizacyjny
o Recki - Recyklery
o Sonda, SSz - Sonda Szpiegowska
o Satelita - Satelita Słoneczny
o GS - Gwiazda Śmierci

Skróty dla struktur obronnych:

o WR- Wyrzutnia rakiet
o LL, LDL - Lekkie działo laserowe
o CL, CDL - Ciężkie działo laserowe
o Gauss - Działo Gaussa
o Jon - Działo Jonowe
o Plazma - Wyrzutnia plazmy
o MPO, MP - Mała powłoka ochronna
o DPO, DP - Duża powłoka ochronna
o RM - Rakieta międzyplanetarna

Inne skróty:

o FS - FleetSave
o RW - Raport Wojenny
o RS - Raport Szpiegowski
o GO - Game Operator
o SGO - Super Game Operator
o Uni - Uniwersum
o kordy - koordynaty, czyli współrzędne położenia planety
o debris - odpadki, śmieci po walce, które orbituja w polu zniszczeń
o PZ - pole zniszczeń, miejsce gdzie znajdują się odpadki ze zniszczonych w czasie bitwy flot
o k - kilo, czyli tysiąc, występuje tylko w połączeniu z liczbą, np. 1k = 1000

Offline

 

#3 2009-02-13 14:52:01

Siekiera

Administrator

12319506
Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 12
Punktów :   

Re: PORADNIK

Przelicznik minimalny: 2:1,5:1 M/K/D

Przelicznik maksymalny: 4:2:1 M/K/D

Dla formalności:
M - metal
K - kryształ
D - deuter

Offline

 

#4 2009-02-13 14:52:20

Siekiera

Administrator

12319506
Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 12
Punktów :   

Re: PORADNIK

prosta instrukcja żeby nie mieć problemów z zablokowanym kontem 
1. wchodzimy na:http://board.ogame.onet.pl/thread.php?threadid=829242 i wybieramy nasze uni w tym wypadku Ticket uni63
2. klikamy na Stwórz zgłoszenie
3. w linijce Temat klikamy na Generator zgłoszeń. Otworzy się stronka generatora klikamy na Zgłoszenie pożyczki recyklerów
4. po wypełnieniu wymaganych pól klikamy na Generuj
5. generator automatycznie przerzuci nas do spowrotem tworzenia zgłoszenia. wpisujemy kodzik , a następnie Wyślij zgłoszenie

dzięki czasowi poświęconemu na wypełnienie zgłoszenia i wysłanie mamy święty spokój że GO sie nie przyczepi o push

Offline

 

#5 2009-02-13 14:52:49

Siekiera

Administrator

12319506
Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 12
Punktów :   

Re: PORADNIK

SpeedSim to program do przeprowadzania symulacji walk w grze OGame, posiada obszerne możliwości oto klika z nich:
- pełna symulacja ataku: straty obrońcy i agresora, potrzebne paliwo, czas lotu floty, rabunek, odpadki, szanse na księżyc itd.
- potrafi przeprowadzić symulację ataku falowego
- wczytywanie raportów szpiegowskich (nie trzeba wpisywać danych)
- prezentacja bilansu strat/zysków po ataku
- obsługa skinów, dzięki czemu program staje się lepszy dla oka

Zawsze aktualna wersja SpeedSima wraz z pełnym spolszczeniem możesz pobrać tylko na tej stronie:http://ogame.bajo.pl/1566,speedsim.html

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aa-xhodon.pun.pl www.linkomania.pun.pl www.pwnzorsguild.pun.pl www.bucktick.pun.pl www.bakuganfunpbf.pun.pl